Tuesday, June 5, 2007

Viikinsaari

Inca nu m-am plictisit de cum arata apusul aici. Pentru ca de ceva vreme nu se mai face noapte, am ocazia sa vad apusul cum numai de aici se poate vedea si la niste ore la care gainile cuminti s-au culcat demult.





Bineinteles, cheful continua cu bere si pizza. Apar prea des cu berea in mana? Mi-am luat si basca sa arat si mai bine a finlandez. In curand deosebirea va fi greu de facut.












De aici se vede inspre centrul satului si sub soare acolo e Näsinneula.









Ca sa treaca mahmureala, a doua zi mergem cu vaporul la Viikinsaari (ceva insula). Aici una din plajele unde localnicii incearca scaldatul si bronzatul.









In spate se vede o bucata dintr-o cladire Nokia (aia maro caramiziu).









Pe insula, la o bere in umbra racoroasa.









Astia sunt tari. Au dus sauna in mijlocul lacului. Trebuie sa incerc si eu odata.









Pe insula este un restaurant cum vezi in Romania in orasele mici, vechi si aproape parasite. Nu am incercat nimic din specialitatile locului de data asta, insa va mai fi.









De cand piratii au schimbat romul pe bere?









Aici va avea loc Sauna Open Air, festival la care mi-am luat deja bilet, scump (78€/3 zile) da' poate merita.









Deja au montat scena. Oare ne putem arunca in lac daca murim de cald? Ca berea am auzit ca va fi cam scumpa...









Cam asa au construit satul asta. Dupa mine, arata cam trist, asa cu fabrici de caramida in centru. Insa au insistat si au construit blocuri noi in aceeasi nuanta.









Ne "auzim" dupa Sauna Open Air (daca mai exist).

No comments: