Thursday, April 19, 2007

Păreri diverse

Azi am aflat că Base a fost suspendat şi că Văcă e interimarul. Nu am ce sa comentez, atât că am citit mai multe bloguri cu această ocazie. Mulţumiri pentru încurajări, încă nu imi doream să ma întorc in România, oricum. Orice dor de ţara noastră (deşi aş vrea să zic a voastră) a dispărut ca şi cum nu ar fi existat. Oricum dacă mă apucă dorul de România nu trebuie decât să mă uit la ştirile online. Sau la Cronica Cârcotaşilor. E prea uşor. Nu ca aici ar fi uşor, dar e muuuuult mai frumos (mă mir ca spun asta acum, peisajul e plictisitor de la un moment dat, iar clădirile din satul ăsta nu sunt frumoase deloc). Totuşi e mult mai frumos. Aici poţi alege pe cine votezi, dacă vrei neapărat să votezi (am drept de vot la locale, ca cetăţean al satului ce sunt). Asta se numeşte, precum bine ştiţi, vot uninominal. În România poţi alege dacă să votezi sau nu. Nu mai fac alte comparaţii, sunt sigur că toţi aţi fost măcar o dată afară din România.

În schimb hai să ne distrăm un pic de ceea ce am mai găsit pe aici. Ia "contemplaţi" un pic această capodoperă nemaivăzută a tehnicii (ce-i drept, nu am mai vazut demult aşa vechituri noi). Fraţilor!!! Ultima oara am vazut aşa ceva la ţară când eram mic. Nu are frână de mână, nu are viteze, culorile în care se prezintă sunt orbitoare (de-a dreptu) şi costă puţin de tot: 399€. Da, 399€, nu am greşit nimic. Să nu fiu eu la curent cu ultimele noutăţi în moda bicicletelor? Aici am văzut şi pe stradă biciclete care în România numai la sat mai merg. Cam ca în poza asta: fără viteze, fără frâne şi cea mai tare a fost la o hipioată... Doamne fereşte... aşa rugină si putregai mai rar. În schimb e un foarte bun antifurt... pentru că... DA!!! se fură, şi se fură fără ruşine. Până acum ştiu de 2 biciclete furate şi un mp3player din maşină. Ei, şi dacă nu îţi fură bicicleta, poate vine vreunul super inteligent şi o aruncă in apă, precum aţi văzut într-un post anterior.









UPDATE (23/04/2007) : am găsit una "în folosinţă". Cineva chiar merge cu jafu' ăsta. Care vedeţi aşa ceva la noi faceţi o poză că eu altfel nu cred. Şi e legată!!! Poate trece şeful muzeului de antichităţi din Ciorogârla şi vrea sa o fure!!!









Aici jucăm fotbal. Comparativ cu România, terenul e ceva mai bun (tot mochetă), e cât de mare vrem, nu are gard in care să îţi rupi degetele dacă eşti fraier (sau nu) si foarte important... e gratis. Însă preţul bicicletei compenesază... nu, nu o cumpăr, nici când o să fiu filthy rich bastard!







Am mai găsit şi un Volvo vechi de tot, aduce un pic a VW broscuţă. Încep să ma întreb dacă cineva a copiat ceva sau era doar moda vremurilor.









Ui ceva idiot de-a dreptu (la mine mă refer). Aici e ceva sărbătoare de 1 Mai la care încă nu ştiu dacă o să particip, însă se vând tot felu de măşti şi băşti, baloane şi vopsele... banuiesc că trebuie să arăţi cât mai cretin.












Ăsta e locul de repetiţii... ce să mai zic... comentarii, ceva? Casa numai pentru noi, în padure, vecinii departe... şi aşa arată un drum la ţară aici. Satele au casele împrăştiate, în general nu ai vecini prea aproape. Arată ca la cabană la munte, însă lipseşte muntele. În rest e la fel: brazi, lacuri, stânci, păsări răpitoare sau nu, turmele de elani trec la câteva sute de metri când migrează, în păduri sunt animale sălbatice...

No comments: