Wednesday, April 18, 2007

Easter in Finland

De Paşte am petrecut cum se cuvine. Am facut incalzilrea la formatie acasa... roackeri si roackerite, punch si muzica... petrecere doar cu finlandezi. In afara ca a fost bine, fratele proprietarului era "angajat" sa duca lumea cu masina acasa la comanda (adica nu a baut nimic).
In final am concluzionat ca ne place de noi (lor de mine si mie de ei) si planuim alte "iesiri".









Sâmbătă seara am vizitat biserica ortodoxa din sat, am aflat ca e facuta de ruşi. Destul de multă lume avand în vedere că statistica spune doar de 1.1% ortodocsi. Mulţi români şi probabil mulţi ruşi.
Dimineaţă lumea s-a adunat la bulgari acasă. Am ciocnit ouă şi am mâncat un fel de cozonac.









Apoi au apărut unii cu ouă kinder şi, ca nişte copii, am început sa ne jucăm cu ele.









Am întors pe dos toate surprizele, am râs si ne-am distrat (fără alcool) cum nu credeam ca se mai poate.

Înainte de asta am mai prins o tura de ski pe pârtia din cartier. Acum s-a topit... nici atunci nu era prea multă zăpadă.

No comments: