Monday, April 2, 2007

Hullut päivät (crazy days)

Nu mai am frunze, iar menta s-a terminat demult. M-am apucat de repetitii si de studiat serios limba finlandeza. In curand o sa scriu bilingv (ro-fin), daca totul merge bine. Pe cand o sa ma intalnesc cu cei mai multi dintre voi, eu voi vorbi deja finlandeza.

Poza cu apusul de soare la una din repetitii









Intre timp primvara a venit si aici, ziua e din ce in ce mai lunga si incepe foarte devreme, chiar prea devreme. Soarele straluceste peste culmea civilizatiei de pe pamant. La inceput nu eram mirat ca totul merge ca uns, doar asa e normal. Insa acum, dupa ce a trecut un timp ma intreb cum de se poate? Si cum de in Romania nu se poate? Lipseste ceva, undeva. Nimeni nu vrea sa schimbe asta. Romania e tara tuturor posibilitatilor. Sa o pastrati asa pe cand revin.

Vorba multa saracia omului, sau vorba finlandezilor "Aika on rahat" (nu radeti, inseamna "timpul costa bani", adaptare de la mine). Ca sa faca bani, au facut reduceri de pret, si asta a insemna Hullut Päivät (zilele nebune, si ca sa vedeti ce inseamna dau un exemplu: bilet de avion Tampere-Bucuresti dus-intors = 130€). Magazin urias, plin de oameni, nebunie, preturi mici, parca era gratis... atatia oameni erau.

Metal Huhuu (bufnita mai draga)












Uite cum fur meserie de la un tobosar mai batran si mai talentat












Orchestra in pauza, au ramas doar palariile de gangsteri





Turnu din Pyynikintori, Näkötorni












Scarile neacoperite din padurea nefermecata









Sus in turn, ma pozez cu celalalt turn (mama, da' cate sunt!); in urmatorul post o sa vedeti si turnul de apa din cartier









O vedere cu centrul satului si Näsijärvi





Si in culmea civilizatiei, unde ma trezesc? La coada la bus... stiati ca e asa, insa multi nu ati vazut sau poate nici nu credeti... uite aici









In incheiere va spun ce am facut de 1 aprilie. Nu am mai luat teapa demult. Pe la 11:30 seara, 1 aprilie, ma faceam ca dorm si primesc un sms: iesiti afara, cea mai frumoasa si mai clara aurora boreala din ultimii ani etc. Imbracarea de urgenta si cu aparatul foto la vanat de fenomene magnetice. Dupa vreo 500m de umblat si uitat inspre cer imi dau seama. Macar am pozat un iepure langa bloc.

No comments: