Thursday, April 3, 2008

Finglish

Acuma vreo 2 săpt au fost nişte tineri finlandezi bine crescuţi şi au spart un geam la cladirea în care stăm. Cred că fumau ceva; irelevant. Aşa că ăia care deţin marea clădire au pus un anunţ prin care ne invită să... râdem de ei! Şi de engleza lor!Bineînteles că trebe să comentez pe tema asta un pic... prima subliniere de sus în jos... vă rugăm să stopaţi vigilenţa hahahaha, poi o stopăm de tot, şi dacă mai vin copiii să spargă alt geam o să le dau şi o mînă de ajutor. Apoi... eşti responsabil să deschizi uşa la "cautarea ta"... mă fraţilor, "g" nici măcar nu e lângă "q" pe tastatura asta. Si următoarea îmi place cel mai mult: dacă vedem persoane irelevante prin cladire să sunăm la miliţie (care nu vine oricum) şi la ziaru "the guardian" că vor şi ei o ştire, ceva... că şi aşa nu se întâmplă nimic în ţara asta. Şi ar putea cineva să mă lumineze: cum arată o persoană irelevantă?

No, dacă tot m-am apucat să scriu, ia de aci o poză cu mine şi bicicleta mea hipi pe nume Brunhilda. Nu are viteze şi frână de mână, da' are personalitate.

Mie nu mi se mai pare nimic amuzant sau haios sau anormal, da' asta e pentru voi... aşa scrie aproape în toate magazinele aici.
Şi amu' vreu să împart cu voi ce stă scris pă un părete aci în casă, da? Cu copiraitu' de rigoare (i luată de pă diploma de ardelean):

Pă noi nu ne poate pune nime la-ntrebare.
Adevăru-i in noi şi curaju'.
Aşa că n-are cum să vie unu' ş-altu'
să ne spună nouă "Ce" şi "Cum".
Nu-i bine, nu-i drept, nu-i oblu!
Am zîs.

No comments: