Sunday, July 15, 2007

Tara arde... sau nu?

Mă cam plictisesc, nu am mai facut nimic interesant în ultima vreme, aşa că m-am apucat de citit ziarele online (evz, nu ştiu de ce ăsta). Am găsit câteva ştiri tari, la care am comentat, dar degeaba, nu a apărut nimic, poate nu ştiu eu să folosesc internetu'. Aşa ca mă mâncă să scriu aici.

Prima e Zidul puşcariei de la Gherla s-a prăbuşit. Am răspuns la comentariul "Ieftin şi bun" al lui Vikky, cu care nu numai că sunt de acord, dar am şi nişte adăugiri: normal că e mai ieftin să-i împuşcati, preţul unui glonţ e practic zero, comparativ cu preţul zidului. Ce să mai zic de preţul întreţinerii unui deţinut, începând de la mâncare până la energia electrică ce se consumă în închisoare şi salariile paznicilor. În plus e o invesţitie în viitor, în educaţia "viitorilor": dacă predecesorii îngraşă solul patriei mult-iubite, cred că mulţi se vor gândi de mai multe ori înainte să "o comită". Cine a inventat faza asta cu închisorile trebe că avea nevoie de forţa de muncă gratis, că altfel nu văd scopul deranjului? Că atunci când se "liberează" şi aşa recidivează, majoritatea. Ţestoase!

A doua ştire, la care am râs cu lacrimi, are următorul titlu: Preşedintele PSD, Mircea Geoana a împlinit 49 de ani de Ziua Franţei. Păi cum să nu râd? Anul trecut când a împlinit 48 de ani? Nu tot de ziua Franţei? Ţestoase! Mă intreb cum şi-a dat seama cineva numai anul ăsta de conincidenţa asta, 'au nu ştiaţi de existenţa domnului? Ignoranţilor :)

Concetăţenii fac curaţenie: Atlet strapuns de sulita la concursul de la Roma. Adică domnu' Tero Pitkämäki (adica Tero Dealulung, de după lacul 145876 din Frigland), sătul că numai cetăţeni de culoare, bine integraţi în fostele naţiuni imperialiste şi colonialiste, câstigă medaliile la toate competiţiile de atletism (pe care nu le urmăresc, nu sunt chiar aşa plictisit), s-a gândit să nu-şi coordoneze direcţia la aruncările de antrenament şi l-a străpuns cu suliţa din dotare pe atletul francez Salim Sdiri (28 de ani)... hahahahaha... francez. Ţestoase! S-a retras karatistul Zidane? Dacă da, mai are Franţa vreun atlet roz? În afară de Barthez...

Nu ştiu de ce-mi spurc blogu' cu ştiri din România sau nu, pe care oricum le vedeţi la televizor. A, că veni vorba de televizor: am început să ma întreb de ce există televiziunea finlandeză. Din păcate o urmăresc destul de des pentru a mă acomoda cu limbajul proaspăt însuşit. În alte circumstanţe nu mi-aş pierde timpul uitându-mă la una care citeşte sms-uri ce le trimite lumea. Pentru mine e bine că văd ce e scris şi aud cum pronunţă. Cel mai bun mesaj ce l-am văzut a fost: arde casa vecinului, ce fac? Dacă nu a fost o glumă, sper că s-a sinucis, dacă a fost o gluma, a fost tare! Încă nu am găsit motivul pentru care există televiziunea finlandeză... caut zilnic.

Până la urmă italienii au dreptate: totul nu e decât o pizza.

pe care o mănânc la preţ de România, pe uliţa principală din sat

cu o maşină (nu oarecare) în gând


Iar din cauza programului slab de la tv, uite unde ajung oamenii:

şi sunt mai mulţi decât în poza asta, mult mai mulţi...

1 comment:

Anonymous said...

Hahaha ... dilema cu televiziunea finlandeza cre' ca exista de multa vreme. In Helsinki (localitatea de domiciliu) se prinde "Jim Tv" care e 75% un fel de Discovery si imi rapeste 10 min pe zi ... in rest, long live satelitu' :)
E perioada festivalurilor, distractie placuta :)

Tzi