Sunday, February 10, 2008

Nordic walk vs. Nordic run

Nu, nu mi-am pierdut schiurile! Si nici nu sunt asa de schiop incat sa umblu in carje. (astea sunt 2 din ideile romanilor cand au vazut prima data om umbland cu bete, nu sunt ideile mele). Aici se numeste sauvakävely, adica umblat cu bete. Dealtfel se numeste Nordic walking, sport foarte la moda in Japonia. Destul de plictisitor as putea spune, asa ca eu am inventat Nording running (a se consemna ora si data: 12:58, 10 Feb. 2008. Adica l-am inventat mai demult dar abia acum scriu).

Asa arata strazile aici. Pline de zapada si totusi nu sunt accidente.
Cred ca daca vrei sa faci sport, tara asta i unu din cele mai potrivite locuri. De la obisnuita plimbare pana la toate felurile de arte martiale. In locu asta sunt niste ciudatenii cu care poti face tractiuni, intinderi etc.

Am cucerit si cel mai inalt varf de la noi din sat, 3.8m inaltime.

3 comments:

Anonymous said...

Is deprimant de inalte dealurile la finlandezi. :-(

Anonymous said...

dude!! La multi ani!!

Wolfdance said...

multumesc pentru urare tuturor si tie anonimule :>