Wednesday, November 21, 2007

Pufuleţi

După mult mult timp am găsit şi ceva ce nu vezi prea des aici: pufuleţi, mâncarea studentului sărac în România. Ui ce preţuri au aici, probabil sunt consideraţi caviar sau mai ştiu io ce ou de caracatiţă! Mai ţin minte vremurile când stăteam la o bere in Hard Rock si J. cumpăra un sac de pufuleţi pentru doar 1,5€. Şi îi mâncam flambaţi sau nu.
În minunata poză putem vedea că au luat numele pentru porumb din franceză, adică maissi iar numele pentru vanilie din româneşte, bineînţeles. Numele pentru pufuleţi nu îmi imaginez încă de unde vine (Naksuja). Oricum, pentru posibilii investitori: aş putea deschide o fabrică de pufuleţi aici. Care are maşina de fabricat? Că o facem într-o săptămână şi la preţurile ăstea sigur o să scoatem banii.

1 comment:

Anonymous said...

Ehe... Bune vremuri erau alea cind haleam pufuletzi la gramada! Io dupa ce am ajuns aici le-am dus lipsa vreo 3 ani buni. La un moment dat am dat totusi peste ceva imitatii si de atunci nu mai is chiar asa de disperata. Even so, de cite ori merg pe acasa am grija sa imi cumpar cit mai des posibil pufuletzi!