Wednesday, November 7, 2007

Cultura, nu altceva

De ceva vreme a aparut un site cu stiri (www.citynews.ro) din Cluj-Napoca sau din Transilvania, habar-n-am. Insa baietii care-l fac trebe ca-s niste rockeri faini. Uitati ce eveniment de maxima importanta pentru societatea romaneasca este la sectiunea cultura: Marduk in concert la Cluj. Cand o sa vad si *a**e (nu-mi spurc blogu cu cuvantu ala) la Cultura sa stiti ca sfarsitul e aproape. Io sper sa merg sa-i vad aici in sat in clubu Hellä prin 19nov. Pana atunci... traiasca rockerii si cultura!


Marea stire din Finlanda de azi... DA! S-a intamplat ceva in Finlanda... a crescut rata criminalitatii cu 700%. Am plasat si io un mic comentariu aici , mai mult ca raspuns la comentariul nr.2 numa asa ca ma plictisesc in intunericu etern. In sfarsit au ce da la stiri!

UPDATE 20.11.2007
Pentru ca se incadreaza tot la categoria cultura, insa un pic mai colorata... infractionalitatea s-a triplat in Finlanda, de ce oare? Odata cu noi au intrat in UE si tiganii, sa moara mama lor. Aici putem citi ca desi se mai gaseau cersetori prin Helsinki, toamna cam plecau. Politia a descoperit intre timp ca se fura, dom'ne... mare noutate. Peste tot scrie ca-s români. Pana cand o sa mai fim OI si sa acceptam ca imaginea si statutul nostru sa fie murdarit in asemenea hal de tiganii astia imputiti? Is rasist? Da' ei nu-s rasisti, sa moara mama lor! Ei ne iubesc pe toti, de aia se incadreaza asa de bine in minunata societate.
PS. In poza din articol e scris gresit ca i foame.

UPDATE 22.11.2007
Iulia mi-a trimis un link foarte interesant, nu as fi putut sa spun mai bine cele spuse acolo!
Adica http://www.visurat.ro/2007/11/22/bagat-in-seama/

3 comments:

blauer Wolf said...

as fi venit si eu in ''satul'' tau pe 19,dar nu pentru marduk,ci pentru CHTHONIC,taiwanezii!merita!dar cum nu cred ca am sa ajung,astept sa povestesti cum a fost!

Wolfdance said...

CHTHONIC astia canta deodata cu Marduk in Hellä-TAmpere? Rusine sa-mi fie ca nu am auzit inca de ei... da' poate o sa-i descopar acum.

blauer Wolf said...

exact!uite,ca sa nu te duci cu temele nefacute la concert: http://www.chthonic.org/
http://www.myspace.com/chthonictw
...ja tervetuloa http://derblauwolf.blogspot.com !