Sunday, September 9, 2007

Concediu în România

Pentru cei ce nu stiau, cel mai lung concediu din viata mea s-a terminat odata cu vizita "de lucru" in Romania. Am fost un pic speriat de ceea ce voi simti in aceasta vizita, dupa o lunga absenta... insa mi-am dat seama ca Romania tot acolo o voi gasi, oricand ma voi intoarce. Si cam tot in aceeasi situatie... poate un pic mai aglomerata... ma scuzati, nu am avut timp sa urmaresc activitatea politicienilor, desi sunt convins ca acestia dorm si acum ca si mai demult. Si am mai realizat ceva, oricat de injurati ar fi romanii care pleaca o vreme din tara, oricat de peremist ai fi (daca traiesti in Romania), oricat de frumos si liniste ar fi unde am plecat noi... tot noi iubim mai mult tara aia. Chiar daca nu vrem sa traim in ea asa cum e acuma. Numai cei ce sunt sau au fost plecati o sa ma creada.

No amu... m-am apucat de muncit aici frumos si constiincios, adun frumos capsuni si le sortez dupa marime... v-ati speriat? Drajilor, dupa cum spune wiki muncesc in siliconvaleiu din Frigland, care se intampla sa fie peste drum de unde locuiesc. Nu stiu daca castig atatia bani ca si daca as fi cules capsuni, da' cel putin stau la biroul meu si nu-mi rup spatele sau picioarele.

Intre timp vine toamna, ziua incepe sa fie tot mai egala cu noaptea si in curand nu o sa o mai vedem de loc... ziua! Si tot incercand sa ne ocupam "noaptea" cu ceva, am descoperit mare concert Amorphis sambata viitoare chiar la noi in sat. Asa ca vor urma poze de acolo. Acum 3-4 poze de acasa, cu preteni vechi si locuri placute.

Aici suntem la cea mai prospera firma din Romania cu vechi si noi colegi... si cu Pufi care nu mai raspunde la numele asta!!!

La munte, cu mici, cartofi prajiti, bere si oameni harnici.
Asta lipseste in Frigland ca sa fie perfect. Un deal, un munte, ceva... ca in rest e ca la munte: brazi, stanci, frig...
Degustam un cremes anormal. Cat am fost in Romania am vrut sa mananc cremes, mici, lebenita si sa beau bere, ceea ce am si facut.
In vizita la Ocna Mures. Baile sarate sunt in paragina si nu par a fi functionale desi vad un autocar scump parcat acolo.
Coborand dealul Feleacului vad ceva ca un ozn. M-am lamurit in scurt timp: sunt luminile de la stadionul CFR. Aici am prins unul din marile reflectoare din alt unghi.
Si cu asta basta, ne auzim dupa concertul Amorphis daca mai traiesc.

1 comment:

Anonymous said...

mah si o pretena te`o parat cum ca te`o vazut prin nushce cofetarie "dana" din turda.