Wednesday, May 2, 2007

Concert Sonata Arctica

Multe concerte saptamana asta. Greu din multe puncte de vedere, insa placut. 18€ biletu' nu e chiar asa grav, dar cand aduni berile si taxiul parca mai vrei un loc de munca. Ei, nici chiar asa, nu am venit aici sa construiesc canalul Finlanda - Marea Neagra. Ciudat, am aflat ca golful dintre Finlanda si Suedia se goleste de apa incet, incet, iar intr-o suta de ani se va putea merge de la Vaasa pe jos pana in Suedia... yeah, right, daca te plictisesti tare de tot. Vorba lunga - saracia omului. Prima trupa: Moon Madness. Fata decoltata cat sa tina oamenii aproape, vocea si muzica insa alungau ascultatorii si privitorii. Au incercat si ei...






























In pauza m-am intalnit cu unii de la Masterstroke, vazuti la un concert anterior asa ca le-am dat niste sfaturi batranesti despre muzica si cui ar trebui sa se adreseze. Si ne-am tras in chip. Si ei ma cunsteau, ca mi-au cerut voie sa puna poze de pe blogul meu pe saitul lor.









Si vin ceterasii din ansamblul folcloric arctic. Si dai si rupe mai cu motorasu din pedala, mai cu un cantec de suflet, asa cum numa Aurel Tamas stie... "if you've noticed something wrong, then you must know something about Finland" (citat din http://www.myspace.com/eurovision2007, si anume Markku)



























































































Dupa bis si aplauze, meritam o bere ieftina, cu numai 2.80€ intr-un bar care vrea sa aiba personalitate, dar eu inca nu am descoperit-o. Aici sunt eu cu micutul Markus din trupa de dans. Am glumit, nu?












Aici eram la o tigara in locul special amenajat cu acest scop, si anume, fumatul. Fata din imagine si-a dat seama ca vorbesc in engleza si a incercat sa ghiceasca din ce tara sunt, iar eu m-am distrat de ea. Pentru ca era bine dispusa de la aburii din berea mea (si a altora) a scos o gramada de perle, insa nu mi-a lasat nr de tel, daca va intereseaza. Totusi nu trebuie sa stric imaginea ei si mai tare si recunosc ca in cele din urma a ghicit tara.

1 comment:

Anonymous said...

People should read this.