Thursday, May 3, 2007

1Mai - Vappu

Sarbatoarea oamenilor muncii. Nu si a mea, eu mi-am luat concediu pana la pensie. Dar pentru ca m-am nascut obosit si traiesc pentru a ma odihni, permanent in cautarea absolutului, si anume odihna perfecta, adica aia dupa care nu te mai poti obosi niciodata... exista asa ceva?...?!? Total coerent, ca si acum, ma odihnesc in hamacul meu "vagabond" pentru scopul nobil mai inainte descris. De fapt, am uitat sa spun, am plecat la "team-building" cu formatia la casa lor de pe malul lacului "nu stiu care", incercand sa gust alt fel de a sarbatori Vappu, decat sa stau in oras.









Am incercat si chiar am gustat din tot felul de traditii locale. Asta e tippaleipä, are gust aproape de gogoasa, dar arata ca un creier, de aia sta acolo unde ar trebui sa fie un creier.












Sunt stapanul lumii!!! Sau al inelelor!!! Sau nu?









Visul finlandezilor, si incet incet incepe sa fie si al meu.


















La un moment dat le-am zis ca mi-e foame, asa ca ar trebui sa mergem afara sa facem focul si sa prajim gratarele si carnatii. Mi s-a explicat ca padurea poate lua foc mai usor ca in Romania asa ca...









Pufuletele pletos









Acuma ca avem burta plina, mi-am exprimat dorinta din copilarie de a trage cu pusca. Din fericire pentru armata natiunii, am reusit sa nu devin barbat in acel fel in care au vrut ei pana nu demult. No, pentru ca nu stiu nici ce-i aia tragaci, imi trebuie lectii.
Lectia nr 1: bagi glontu.









Lectia nr 2: ochesti.









Lectia nr 3: si tragi









A fost greu, dar intr-un final am ajuns mare vanator. Mi-am tras o fata satisfacuta (de killer) cu o tigara si o pusca (insa fara victime). Nici o vietuitoare nu a fost ranita.









Soarele apune tarziu, dar inca apune. In curand o sa-l vad toata noaptea, ceea ce ma cam sperie, dar va fi haios, cel putin acum ca e prima data.









Mult timp dupa aia se vede inca asa de pe malul lacului, unde incalzeam sauna. Cea mai buna sauna la care am fost pana acum. Singura din care nu am vrut sa mai ies.





















Barba asta de pe copaci arata ca aerul este curat. Cand copacul e barbierit inseamna ca aerul e murdar. Poate imi explica si mie careva mai bine care-i faza.

1 comment:

Moshu said...

Pai e simplu, barba aia e chiar murdaria din aer. Daca se vede in copaci inseamna ca in aer nu mai e. Acuma, de ce se duce fix in copaci... greu de spus :-D Or avea copacii aia ceva lipici...