Friday, February 16, 2007

Ziua mea (15 Feb)

De ziua mea am fost la restaurantul Plevna sa mancam si sa bem o bere. Foarte interesant locul si povestea lui care e scrisa in meniu, ceva lupte cu finlandezi si rusi, aici a fost instalat primul bec ce mergea cu electricitate din Scandinavia etc... va asteapta sa-l vizitati. Mancarea nu e nici scumpa nici ieftina, dar e multa. Precum orice mic lucrusor de aici, si el are siteul lui: www.plevna.fi . Calitatea pozelor e slaba pt ca sunt facute cu telefonul.










Am primit cadou o geanta de scule















Berea se face chiar aici in spatele barului






Pereti








La bar asteptand o bere







Locul de fumat







La intrarea restaurantului.







La plecare am vrut sa mai beau o bere cu lumea acasa... insa ghinion, nu era bere acasa. Si dupa ora 21 nici un magazin nu mai vinde alcool aici, chiar daca e deschis. Se pare ca alcoolul este peste tot o problema.

No comments: