Tuesday, September 28, 2010

Anglia

In primul rand îi multumesc celui de sus ca m-am nascut in Romania. In al doilea rand le sunt recunoscator tuturor conducatorilor mult iubiti si slaviti de la al2lea razboi mondial incoace: fara voi toti nu as fi putut sa ma bucur cum se cuvine in excursiile mele.

Londra
Tower Bridge
Tower of London
Tower of London
Undeva in Corwnall
Alea au fost grajduri. Acum sunt mai confortabile ca un hotel de 5 stele pentru oameni. Vreau sa vad si la noi grajdurile ce ne-au gazduit sacii de dormit prin Apuseni aratand asa.
In casuta aia de poveste am stat
Eden Project. E pe planeta noastra...
Ceva rituri de-a lu Dionysus exemplificate la Eden Project
In padurea tropicala de la Eden Project
O biserica din Cornwall
O stancuta la Port Isaac (satu' lu Doc Martin, pentru cunoscatori, eu abia acum am aflat)
Mancare din poveste la un han din Tintagel
O usa in St. Albans
Intrarea in catedrala din St. Albans
Si un pub tot din poveste
Inchei cu tristete in suflet si cu gandul la urmatorul ALE alaturi de prieteni dragi.



Si mai multe poze aici http://share.ovi.com/album/radu.roman.Anglia-Londra

No comments: