Thursday, January 25, 2007

Concert Ensiferum 24.01.2007

Cum spuneam, concertul cu Ensiferum, Kiuas si Exsecratus. 8€ biletul.

Prima formatie care se exprima:
http://www.exsecratus.com/






Tinerete ce dor mi-e de tine, la astia media de varsta e undeva sub 20 de ani.






Dar au facut un cover CoB care a sunat destul de bine avand in vedere ca la noi sunt oameni care nici la 25-30 de ani nu ar fi in stare sa faca asa ceva.




Si copiii astia blonzi se descurcau de minune cu chitarile acelea....







Evident, au avut un public cam putin, desi entuziast... dar avand in vedere ca era cu intrare, iar eu eram cam cel mai batran om de la concert...

I-a fost un pic frica la inceput, dar pana la urma a acceptat sa faca o poza impreuna cu mine: eu si Leeni-Maria Kristina Tuulentytär Hovila





Asta e formatia Kiuas
Wiki ne invata: The name 'Kiuas' is a Finnish word for 'sauna stove'.

Au si un site: http://www.kiuas.net/


Un amestec cuidat de alternativ cu elemente finlandeze (asa mi s-a parut mie)
Publicul ceva mai mult si din ce in ce mai alcoolizat.


Pe scena pareau mai mari decat in realitate, iar freza rasta nu concureaza inca pe aia a noului vocal de la Amorphis.




Poza asta poate da o idee despre numarul de tineret ce-l aduna un asemenea concert





Mult asteptatii Ensiferum, dezamagesc putin prin slanile ce se revarsa peste pantalonii de piele din tinuta obligatorie. Dar nu toti.


Chitaristul asta slab baga voce si chitara super bine.
http://www.ensiferum.com/












Ce sa mai zic, pozele vorbesc de la sine.

















































De data asta am reusit sa impart mai bine banii, am stiu ce bere sa beau ca sa nu mai ies asa de scump ca data trecuta. Insa era o faza, in sala aia mare se vindeau bauturi in 2 locuri in capatul opus scenei si era un gard in afara caruia nu aveai voie cu paharul de bautura. Si nu se fuma decat afara, la -10 grade. Asa ca am reusit sa stau acolo fara sa fumez. Apoi am mers intr-un bar aiurea si acolo se facea karaoke, vorba aia greu de cantat, dar si mai greu de ascultat. Insa se asculta rock in general. Oare e la fel in toate barurile?

No comments: